27 maja 2012

.dobre nowiny.

Dokładnie dzisiaj, dokładnie o godzinie 20.00 zostanie oficjalnie otwarty mój sklep internetowy,w którym będzie można kupić przeróżne cudeńka. Jestem dumna i przeszczęśliwa! Paca trwała kilka miesięcy i nie spodziewałam się, że okaże się tak żmudna i skomplikowana... no ale udało się dotrwać do końca i dopieścić najmniejsze detale.



Zapraszam więc wieczorem na www.magdabarcik.com - stamtąd już tylko jedno kliknięcie będzie was dzielić od udanych zakupów. Z okazji otwarcie przygotowałam miłą niespodziankę, o której poinformuję wieczorem na facebook'u.

Zapewniam, że asortymentu będzie przybywać - już trwa produkcja nad nowymi projektami!

Pierwsza, od dzisiaj dostępna nowość to zmywalne tatuaże. Totalny powrót do dzieciństwa ;)
Zaczynamy od jaskółki:

no to do zobaczenia!

4 komentarze:

Jaszmurka pisze...

Znam to z autopsji... Ale cudnie, że dotrwałaś do końca!
Strona (póki co) wygląda pięknie :)

Powodzenia! :)

martiszu ludvikez pisze...

Bardzo ładnie to wygląda! gratulacje! :)

polypop pisze...

Gratuluję i trzymam kciuki!
Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

Agnieszka Trzaska pisze...

O jak fajnie, że tu trafiłam! Cudnie tu! To będzie dobry dzień :) (tudzież noc ;))