15 maja 2011

.


(inspiracją dla powyższej grafiki był przepis Bei)


12 komentarzy:

Aurora pisze...

Jestem zachwycona powyższym :D

Jaszmurka pisze...

Przepiękne są te Twoje kulinarne ilustracje! :) ♥

magda barcik pisze...

dzięki dziewczyny :)

Magda pisze...

pysznie i ładnie! :) pozdrawiam :)

Bea pisze...

Magdo, alez to piekne! Milo mi, ze przepis przydal sie do czego tak wspanialego :)
Mam bardzo glupie pytanie... jakie sa wymiary oryginalu tej grafiki?

Pozdrawiam!

magda barcik pisze...

Bea - Rany! Zapomniałam Ci podrzucić linka do tego wpisu... wybacz, strasznie jestem roztrzepana ostatnio. Oryginał jest niewielki, to format mniej-więcej A5

Bea pisze...

Magdo, nic nie szkodzi! :)
Sluchaj... a czy ewentualnie rozwazasz mozliwosc sprzedazy tych grafik? Bo moze bym sie skusila... I moze bym jeszcze Ci jakas w takim razie zamowila do kompletu ;)
Jesli masz czas, to napisz mi moze wiecej szczegolow w mailu, dobrze?
Z gory dziekuje :)

smacznydom pisze...

super pomysl:) jak juz wiesz:)

magda barcik pisze...

Bea - mail wysłany ;-)

Alicja - ;-)

Jaszmurka pisze...

O właśnie znalazłam stronę- może znasz... a jak nie,to może się przyda- zainspiruje :)

http://www.theydrawandcook.com/

pannakota pisze...

Świetny pomysł z tymi kulinarnymi rysunkami. Może następnym razem stworzysz coś na słodko? Coś jak muffiny, goferki, albo placek z rabarbarem :)

magda barcik pisze...

Jaszmurka - dzięki! przyda się ;-)

pannakota - kto wie... będzie trzeba o tym pomyśleć ;-)