30 kwietnia 2011

.

Jak to zwykle bywa, przez przypadek, wpadłam na nowy pomysł. Zainspirowana wiosenną obfitością świeżych warzyw i owoców, która z dnia na dzień nabiera na sile, przystąpiłam do radosnych eksperymentów w kuchni i w szkicowniku ;-) Szykuje się więc nowa seria ilustrowanych przepisów na różne pyszności, które być może posłużą mi do ozdobienia fartuszków, zakupowych toreb oraz kuchennych ściereczek.



co myślicie?
A może chcielibyście zobaczyć w tym wydaniu jakiś konkretny przepis (być może wasz własny)? ;-)

Na koniec życzę wszystkim udanej majówki! Pewnie wielu z was zaplanowało kilkudniowe, radosne grillowanie, dlatego apeluję: Zamiast kolejnej kiełbasy (o podejrzanym składzie) wybierzcie bakłażanka ;-)

6 komentarzy:

smacznydom pisze...

Czytam mi w myslach:)

smacznydom pisze...

to znaczy:czytasz:)

zajrzyj do mejla:)
Pozdrawiam!

Atria C. pisze...

Magda, jest taka amerykańska trona "Drawing recipies" czy jakoś tak (jak sobie przypomnę to Ci napiszę:)). Tam każdy przepis jest malowany w formie komiksu, mogłabyś sobie pooglądać albo potworzyć:) Pozdrawiam

magda barcik pisze...

Alicja - zajrzałam, przeczytałam, odpisałam ;-)

Atria C. - kiedyś przez przypadek tam trafiłam, ale właśnie nie umiałam wrócić. Jeszcze dziś poszukam, dzięki za podpowiedź! ;-)

Aleksandra pisze...

Kocham to.

Bea pisze...

Magdo, podoba mi sie! I to bardzo :)
Chetnie sie dowiem czegos wiecej o szczegolach :)