25 marca 2011

.

Wszyscy już mówią o wiośnie, że jakby jest, ale nie do końca, że lada dzień, lada chwila, że może dziś? Nerwowe oczekiwanie, zaciskanie kciuków przed telewizorem podczas prognozy pogody, a gdy tylko jakieś promienie słoneczne przebiją się przez puchatą chmurę ludzie masowo wyciągają szyje w adekwatnym kierunku, ściągają swetry, zakładają przeciwsłoneczne okulary jakby to miało w czymś pomóc, coś przyspieszyć.
A ja, ja nie uznaję półśrodków i chcę już lato i to w pełni! Stąd też moje ostatnie poczynania. Jeśli chodzi o wytwory rąk i wyobraźni to sezon lodowy uznaję za rozpoczęty.

Jakie lody najbardziej lubicie? ;-)



10 komentarzy:

aleksandra niepsuj pisze...

dla każdej lodziary obowiązkowo!

Escapade Gourmande pisze...

Magdo, tworzysz piękne rzeczy. Będę tu zaglądać. Dziękuję za wizytę na moim blogu :)

magda barcik pisze...

Iwono, dziękuję pięknie! ;-)

Atria C. pisze...

Ja dziś będę robić lody u koleżanek na imprezie, takie z mrożonych owoców. Są super letnie!:)

ps. niech będzie, że jestem dziwna, ale mi się Twoje kubki nieprzyzwoicie kojarzą;) To pewnie przez tę wiosnę:)

magda barcik pisze...

Atria, pogoda się zrobiła absolutnie letnia, więc zdecydowanie czas na lody! i bardzo fajnie, że Ci się kojarzy... o to mi też chodziło ;-D Wiosna - czas obudzić wszystkie zmysły ;-)

Kasia pisze...

Piękne kubki. Najbardziej lubię lody nieowocowe: śmietankowe, chałwowe, bakaliowe, czekoladowe... a jeśli owocowe to sorbety :)

Balbina pisze...

super kubek z malunkiem. A jak lody to tylko owocowe: malina, owoce leśne, porzeczki i inne oraz egzotyczne owoce

Jaszmurka pisze...

Uwielbiam takie przewrotne podejście do tematu!

Super kubki! :D

Olciaky vel Olcik pisze...

jej!
ale piękne kubki też taki chcę!:D

magda barcik pisze...

Olciaky - da się załatwić ;-)