23 listopada 2010

.I don't know.

Dziś jest szaro, buro i ponuro.




6 komentarzy:

anamarko pisze...

O, jaki piękny kubek! i ten malutki napis wewnątrz - uroczy.

Kasia pisze...

Piękny - kfrótki komentarz, ale mnie zatkało.

María Inés/ pisze...

heeej, cieszę się że się podoba
ja również próbowałam swoich sił na kubkach - wszystko co jest niby do rysowania po ceramice się zciera i zmazuje :<<<<< ratunku! jak ty to robisz!!
pozdrawiam :)

magda barcik pisze...

anamarko, Kasia - dzięki ;-)

Maria - Ja też testowałam całą masę farb, pisaków i innych bajerów, ostatecznie trafiłam na jedne farby, które spełniają moje oczekiwania. Są termoutwardzalne, rozcieńczalne wodą, więc bardzo wygodne. Oczywiście po pewnym czasie lekko się ścierają, ale mam np. naczynia, które służą mi już czwarty rok i wzór jest niemal nienaruszony ;-)

Jaszmurka pisze...

Jak dobrze, oj jak dobrze że zostawiłaś u mnie po sobie ślad! Dziękuję!
Dodaję do linków :)

Wspaniałe rzeczy tworzysz :)

pozdrawiam

magda barcik pisze...

Jaszmurka - bardzo dziękuję, niezmiernie mi miło! Będę Cię mieć na oku ;-)